Parerea mea despre pensulele ovale (review)!

6:56:00 p.m.

Hey!

Sincer cine s-ar fi gandit ca vom ajunge sa aplicam machiajul cu pensule ovale?

Urmaream diferite tutoriale pe youtube si fetele erau innebunite dupa astfel de pensule astfel incat am ajuns si eu sa imi doresc sa incerc pensulele ovale.
Atunci când am vazut ca pretul unor astfel de minunatii depasesc cu mult bugetul meu, am zis pas, insa am gasit varianta mai ieftina, made in China.


Le-am gasit pe site-ul Dresslink si le-am comandat repede impreuna cu 5 seturi de pensule  pentru blending. Sceptica la inceput, comanda a ajuns cam in 15 zile lucratoare si mare mi-a fost mirarea când am deschis plicul imens in care erau impachetate.


In interiorul plicului am gasit o cutie neagra, neinscriptionata cu 10 pensule ovale de culoare roz metalizat, foarte bine confectionate cu perii foarte moi si placuti la atingere. Nu am mai avut rabdare si am luat prima pensula ovala care mi-a atras privirea si mi-am aplicat fondul de ten.



La prima aplicare am ramas surprinsa de cat de moi sunt perii, sunt foarte densi si iti dau impresia ca sunt peri naturali. Setul contine 10 pensule ovale, iar eu le-am gasit urmatoarele intrebuintari:

1. pensula din mijloc, cea mai mare o folosesc pentru pudra
2. pensula din stanga , a doua ca marime dupa pensula pentru pudra, pe aceasta o folosesc pentru fond de ten
3. pensula din dreapta , a treia ca marime, o folosesc pentru pudra in zona de sub ochi
4. a patra pensula ca marime, cea din stranga, o folosesc pentru aplicarea blush-ului
5. a cincea pensula ca marime, cea din dreapta, o folosesc pentru anticearcan

Celelalte pensule mici, cele rotunde si cele alungite le folosesc atunci când vreau sa imi acopar imperfectiunile, fie imi conturez sprancenele sau aplic iluminator.





Imi plac enorm de mult si de când le-am primit am uitat de buretelul meu beauty blender, ador faptul ca obtin o acoperire mult mai mare fara efect de masca, produsele sunt mult mai bine intinse si cred ca niciodata nu a mai aratat atata de bine machiajul pe fata.


Ceea ce am observat este faptul ca manerul de îndoaie atunci când le folosesc, insa daca nu insisti prea mult sa apesi cu ele pe fata, nu cred ca va ceda manarul. Totusi realizarea unui machiaj trebuie sa ne relaxeze, nu trebuie sa agresam tenul.

Avand in vedere ca pensulele ovale sunt fabricate in China, pretul fiind de 16 dolari, consider ca isi merita din plin laudele, aceste minunatii sunt ieftine si foarte bune.



Mereu mi-am dorit sa am cat mai multe pensule pentru blending, mereu iti trebuie cate o pensula curata pentru a estompa cat mai bine culorile.
Avand in vedere ca citisem multe pareri despre aceste seturi de pensule cumparate la preturi minuscule, am dorit sa le incerc.


Mi-am comandat 5 seturi de pensule pentru blending, trei seturi roz si doua negre. Ma asteptam sa întâlnesc niste pensule rigide, insa m-am inselat. Perii sunt foarte moi, este o adevarata relaxare sa ma machiez cu ele. Probabil daca erau inscriptionate, bagam mana in foc ca nu sunt realizate in China.


Avand in vedere ca pretul este 2 dolari/set consider ca am facut o mega afacere, vom vedea daca rezista si in timp.
Daca vreti sa cumparati niste pensule super misto pentru blending, le recomand cu drag pe acestea, ieftine si bune.


O zi frumoasa!
Va pup!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe