Review: Younique 3D Fiber Lash Mascara!

11:37:00 a.m.


Bună tuturor!

In Corsica ploua torential, iar primul lucru pe care am vrut sa-l fac pe aceasta vreme a fost sa impartasesc cu voi descoperirea mea din ultima perioada. Se numeste Younique 3D Fiber Lash Mascara si dupa cum v-ati dat seama este vorba de un rimel, care mi-a placut inca de la prima aplicare. Pana acum nu am mai facut cunostinta cu brand-ul Younique insa draga mea prietena Holly mi-a trimis spre testare aceasta minunatie.



Dupa cum puteti observa ambalajul este foarte elegant, cutia fiind delicat construita, iar produsele ambalate intr-un saculet negru venind insotite de un pliant cu instructiuni. Privind atent putem observa ambalajul celor 2 produse fiind confectionat din acelasi material asa cum sunt rujurile de la Sleek sau Rimmel London, daca ati incercat aceste produse stiti despre ce vorbesc, insa un avantaj al rimelului 3D de la Younique este faptul ca ambalajul prezinta o mica fereastra prin care poti observa cat produs mai ai.

In cutia delicata am gasit cele 2 produse:
1. Gel Transparent
2. 3D Fibre

Modul de aplicare este foarte simplu, trebuie sa urmezi 3 pasi simpli pentru a obtine efectul 3D.

1. Prima data am aplicat gelul transparent pe gene si am asteptat sa se usuce cateva secunde.
2. Apoi am aplicat micutele fibre negre pe gene care s-au lipit perfect de stratul transparent aplicat anterior.
3. In ultima etapa am aplicat inca un strat de gel transparent pentru a fixa totul si a obtine efectul 3D al genelor.

Desi am genele destul de dese si ondulate, niciodata nu am gasit rimelul care sa le ofere volum, alungire si sa le defineasca perfect, in acelasi timp. Nu sunt adepta genelor false, le port doar la ocazii speciale, iar atunci când ies din casa optez pentru un look cat mai natural ce include: fond de ten, pudra, rimel, blush, ruj, contur sprancene. Nu folosesc tus! De fiecare data in fiecare poza pe care o faceam genele mele erau slab definite si nu ieseau in evidenta cu absolut nimic insa de când folosesc acest rimel de la Younique am primit cea mai faina intrebare de la iubitul meu:

- ,,Ai gene false???,,

Cum sa nu fiu indragostita de aceste produse când genele mele arata perfect fara sa fie incarcate, sunt definite perfect de la radacina pana la varf, au volum si sunt foarte lungi. O mica bulina neagra il ofer fibrelor 3D deoarece atunci când le aplic pe gene tind sa zboare si sa se aseze in zona cearcanelor insa se indeparteaza foarte usor cu o pensula curata.

Mai jos am atasat cateva poze before / after pentru a observa efectul 3D pe care il obtin. Nu mai spun de rezistenta acestui produs, reuseste sa se mentina in stare perfecta intreaga zi si ador faptul ca se demachiaza foarte usor doar cu lotiunea mea micelara de la Garnier.

Personal sunt extrem de multumita, iar daca aveti sansa sa testati acest produs, vi-l recomand cu mare drag!











BEFORE
















AFTER


You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe