Review: Sleek Blush By 3 - Lace!

9:16:00 a.m.

Bună fetelor, 
  
În majoritatea timpului meu liber obișnuiesc să colind site-urile de cosmetice în căutarea de noi promoții, recent am descoperit site-ul  ProduseCosmetice.ro care ma atras prin multitudinea de brand-uri existente Calvin Klein, Lancome, Elizabeth Arden, MAC, Sleek, Nyx, L'Oreal Paris, Maybelline, Revlon etc. dar totodată prin promoțiile de până la 60% existențe pe site. Gama de produse este foarte bogată și diversificată astfel găsim produse profesionale pentru îngrijirea părului, pensule pentru machiaj, lacuri și tratamente pentru unghii, parfumuri și chiar cosmetice pentru bărbați. 

Dacă v-ați hotărât să plasați o comandă trebuie să știți că produsele se livrează în 24 ore de la confirmarea telefonică a comenzii, transportul costă 10 Lei prin curier, iar plata se face ramburs, online sau prin transfer bancar. TOATE COMENZILE PESTE 80 Lei beneficiază de TRANSPORT GRATUIT prin curierat rapid oriunde în țară
  
Când am intrat pe site-ul ProduseCosmetice.ro am rămas surprinsă când am observat că brand-ul meu preferat în materie de make-up Sleek se află pe site, așadar nu am stat mult pe gânduri și am pus mâna pe Paleta de Blush-uri Sleek By 3 - Lace pe care mi-o doream de foarte mult timp, iar astăzi a sosit momentul să vă fac cunoștință cu fardurile mele de obraz preferate. 

Sleek Blush By 3 - Lace
































Paleta de Blush-uri Sleek By 3 - Lace vine ambalată la fel ca toate blush-urile de la Sleek într-o carcasă neagră, foarte solidă și rezistentă la șocuri (am scăpat o singură dată blush-ul meu preferat de la Sleek - Rose Gold și carcasă a rămas intactă la fel și produsul). De asemenea paleta are 20g deci fiecare nuanța are 6g, în mod normal un blush de la Sleek are 8g și vine însoțită de o oglindă foarte practică. 
  
Micuța "comoară" cum îmi place mie să-i spun conține 3 nuanțe:  
  
Chantilly - portocaliu mat,  
Guipure - roz-piersică cu sclipici auriu (nuanța este foarte asemănătoare cu cea a blush-ului Rose Gold)  
Crochet - corai închis mat.   
  
Nuanțele sunt foarte pigmentate deci trebuie luat foarte puțin produs pe pensulă si întins foarte bine pentru a obține un aspect natural.  
  
De aproape 2 ani dețin blush-ul Sleek - Rose Gold si este fardul meu de obraz preferat, nuanța este deosebită o piersică cu particule aurii, îl folosesc aproape de fiecare dată când ies din casă, rar aleg alt fard de obraz însă mereu mă întorc la el. Deși îl folosesc aproape mereu, fiind foarte pigmentat nici măcar nu se cunoaște că l-am folosit. De când am primit paleta de 3 blush-uri de la Sleek sunt foarte fericită deoarece nuanța Guipure (roz-piersica cu particule aurii) a urcat pe primul loc în inimă mea alături de Rose Gold.  
  
Rezistența paletei de blush-uri Sleek By 3 - Lace mă surprins având în vedere că nu obișnuiesc să retușez machiajul pe parcursul zilei și am avut surpriză să constat că nici nu este nevoie, fardul de obraz s-a păstrat în stare perfectă întreaga zi, nuanța era aceeași, iar tenul meu strălucea de fericire. 
  
Vă recomand cu drag să achiziționați această paletă de blush-uri de la Sleek, plănuiesc să-mi comand încă 2 astfel de palete: Sugar și Flame. 
O puteți găsi AICI, la prețul de 58.9 RON.  

NOTĂ 10/10





















Swatch:























Rose Gold VS. Guipure(Lace)






























 ...machiaj de seară în care am folosit nuanța Guipure din paleta Sleek - Lace 
































Voi ați încercat blush-urile Sleek?

Aveți grijă de voi și urmați-vă visele! 
Vă pup, Iulia!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe