Câștigă Demachiantul pentru ochi si buze cu Argan de la Farmec!

1:46:00 p.m.

Demachiantul pentru ochi și buze cu Argan de la Farmec a intrat în rutina mea de îngrijire a tenului la începutul lunii noiembrie, moment ideal deoarece din cauza frigului tenul meu a început să fie din ce în ce mai uscat.  
  
Ingredientul principal al acestui produs este uleiul de argan numit "lichidul de aur" si este folosit pentru intretinerea și frumusețea pielii, parului, unghiilor. Fiind un demachiant bifazic înainte de utilizare trebuie agitat bine flaconul astfel încât cele două straturi să se interpatrunda. Încă de la prima utilizare am observat că reușește să curețe machiajul foarte bine și lasă pielea foarte catifelată.  
  
Deoarece demachiantul este pe bază de ulei, după îndepărtarea machiajului eu obișnuiesc să-mi clătesc fața cu puțină apa caldă, apoi cu ajutorul unui prosop tamponez fața, astfel excesul de ulei se va mai reduce. Personal mă pot declara mulțumită de acest produs, prețul este foarte accesibil și vi-l recomand! 
  
Având în vedere că acest produs ma surprins într-un mod plăcut, am stabilit împreună cu cei de la Farmec să vă oferim șansa să câștigați un Demachiant pentru ochi și buze cu Argan


Reguli:
1. Să mă urmăriți prin GFC (Google Friend Connect) 
2. Să dați like următoarelor pagini Minnie Angel și Farmec.
3. Să distribuiți această postare pe o rețea de socializare ( Facebook, Twitter, Google+ ).
4. Să lăsați un comentariu cu toate datele de la sus. 

Durată: 
22 - 29 ianuarie (ora 00:00).
Pot participa la concurs doar persoanele din România. 
Câștigătoarea va fi aleasa cu random.org. 
Vă doresc mult noroc! 
Vă pup pe toate! 

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe