Outfit of the Day: Little Black Dress!

6:33:00 p.m.

Buna dragele mele!
Dupa cum v-ati dat seama acesta este primul meu outfit, pentru aceasta postare am lasat blugii si tenesii deoparte si am scos la inaintare femeia din mine. 
Tinuta am vrut sa fie destul de simpla, asa ca am imbracat o rochie neagra, am incaltat o pereche de balerini negri - simpli si am purtat geanta neagra de pe site-ul Oasap pe care o ador.
Chiar daca iubesc culoarea neagra, am vrut sa adaug si putina culoare tinutei, asa ca am realizat un machiaj colorat pe care l-am asortat cu manichiura si pedichiura. 
Daca adaugam si accesorii probabil era prea mult, asa ca am ales sa port inelul primit de la iubitul meu.
De asemenea, tin sa precizez ca pozele sunt realizate de el si inca o data vreau sa ii multumesc pentru tot ceea ce este. Am cel mai bun fotograf!!!






Cu emotii am inceput sa scriu aceasta postare, cu teama in suflet am incarcat pozele si fara sa imi dau seama deja am apasat pe butonul "Publicati".  Postarea este deja privita de cititoarele mele fidele, nu am cum sa dau timpul inapoi, ce pot sa fac este sa astept parerile voastre.
Pupici!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe