Review - Rouge Caresse de la L'Oreal Paris!

10:32:00 a.m.

Buna fetelor!
Astazi o sa va vorbesc despre noul ruj de la L'oreal Paris.


Rouge Caresse este un ruj foarte hidratant, cu o textura usoara si acoperire naturala. Nuanta 202 Impulsive Fuchsia este perfecta pentru zi, fie ca te duci la scoala sau la servici vei iesi in evidenta. 

La inceput am crezut ca acesta nuanta nu mi se potriveste, insa odata aplicat am observat ca nu este foarte pigmentat, reflexiile albastre - mov si textura foarte fina ofera buzelor un aspect foarte natural. 

Fiind foarte hidratant nu este nevoie sa aplici balsam de buze. Imi place acest ruj deoarece nu este lipicios, urasc cand bate vantul si firele de par se lipesc de buze. De asemenea, ambalajul este foarte frumos, elegant, transparent insa foarte solid, inscriptionat intr-o parte cu logo-ul firmei. 

Ii ofer un mare plus deoarece capacul se inlatura cu greu si astfel nu vei avea surpriza sa se deschida in geanta. 
Rezistenta acestui ruj variaza in functie de activitatile pe care le faci, culoarea nu se sterge brusc, ci dispare treptat.

In concluzie, ma declar multumita de acest produs si sper sa apara cat mai curand pe site-ul MakeupOnline.Ro deoarece am de gand sa imi achizitionez si alte nuante.

Swatch:

Voi ati testat Rouge Caresse de la L'Oreal Paris?

Va pup!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe