Review - Fond de ten Maybelline Affinitone Mineral!

7:31:00 p.m.

Buna fetelor!
Astazi o sa va vorbesc despre fondul de ten Maybelline Affinitone Mineral in nuanta 40 Fawn.


Cand l-am primit am crezut ca este prea inchis pentru tenul meu insa de indata ce l-am deschis si l-am testat pe o portiune mica a fetei am observat ca nuanta este perfecta pentru mine. Imi place acest fond de ten deoarece se intinde extrem de usor, are o textura lichida si ofera tenului un aspect foarte natural

Ce imi mai place este ambalajul, foarte practic dar si dozatorul sub forma de "pompita", astfel vei putea doza perfect cantitatea de fond de ten fara a risca sa o pierzi. Il folosesc in fiecare zi si il aplic cu ajutorul degetelor. L-am aplicat de cateva ori si cu ajutorul unei pensule insa am observat ca tenul era mult prea incarcat. 

In pozele de mai jos veti observa ca are o putere de acoperire medie, dupa aplicare este nevoie sa iti "ascunzi" imperfectiunile cu ajutorul unui corector. Ii ofer un mare plus datorita faptului ca are SPF 18 dar si un mare minus deoarece nu este deloc rezistent la transfer

Desi dupa aplicarea lui, il fixez mereu cu pudra aceasta "lasa urme" pe ecranul telefonului si asta nu imi place deoarece mereu trebuie sa imi curat telefonul dupa o convorbire.

Per total ma declar aproximativ 80 % multumita de acest produs. Mi-ar fi placut ca aiba o acoperire mai mare si sa fie rezistent la transfer. Daca vreti sa achizitionati acest fond de ten o puteti face de pe site-ul MakeupOnline.Ro, la pretul de 37,91 RON. 

 Swatch:


Voi ati testat acest fond de ten? Ce parere aveti despre el?
Va pup!

You Might Also Like

0 comments

Follow me

Subscribe