Afla cum scapi de brunet!

12:55:00 p.m.

Buna fetelor!
Astazi o sa va vorbesc despre experienta pe care am avut-o cu parul si despre hotararea pe care am luat-o aceea de a ma tunde cheala :))

In 2008 parul meu inca se bucura de culoarea lui naturala, un frumos saten inchis. Odata cu intrarea la liceu simteam nevoie sa fac o schimbare asa ca am hotarat sa ma vopsesc. Culoarea aleasa de mine a fost brunet. Eram atat de incantata de schimbarea facuta si credeam ca aceasta culoare este foarte potrivita pentru mine si ca nu voi renunta niciodata la ea. Timp de cateva luni am continuat sa ma vopsesc, la fiecare spalare imi cadeau tot mai multe fire de par, parul era tot mai rar si deja incepusem sa ma ingrijorez.



































In vara anului 2009 am hotarat sa nu ma mai vopsesc deloc si sa las parul sa creasca. In cateva luni parul meu a crescut destul de mult, astfel culoarea mea naturala ajunsese pana aproape de urechi (2010). Va imaginati cat de bine aratam cu 2 culori in cap :)) Vroiam cat mai repede sa scap de aceasta culoare si am hotarat sa ma decolorez, singura, acasa :)) Am stat aproape 5 minute cu decolorantul pe par si mi-am dat seama ca imi distrug de tot parul asa ca m-am spalat repede. Pentru a acoperi suvitele care erau deja blonde am hotarat sa ma vopsesc. Mama primise o vopsea de la o matusa, era un frumos saten. Dupa ce m-am vopsit, m-am spalat si uscat am constatat ca eram roscata. Atunci am inceput sa plang deoarece aveam 3 culori in cap: negru, blond si roscat. In clipa aceea am hotarat sa ma tund cheala. Ma gandeam ca parul va creste repede si astfel voi scapa de toate chinurile :))

Am reusit sa trec si peste aceste ganduri "ciudate" si am asteptat o luna sa se mai duca nuanta de roscat din par. Apoi m-am vopsit cu un saten inchis. Dupa spalare si uscare parul meu era foarte inchis la culoare, aproape de negru si normal ca am inceput sa plang deoarece o luam de la capat :))


Dupa cateva spalari culoarea a inceput sa se deschida si in sfarsit ma puteam bucura de parul meu "natural".


Din vara anului 2010 am hotarat sa nu ma mai vopsesc deoarece nu fac decat sa imi stric parul incet dar sigur. M-am tinut de promisiune si acum in 2012 am reusit sa scap definitiv de acel saten si de acum inainte ma pot bucura de culoarea mea naturala.


Sfat: Daca vreti sa scapati de brunet trebuie sa lasati parul sa creasca si sa va tundeti odata pe luna. Personal nu sunt de acord cu decolorarea deoarece va distrugeti parul si riscati sa ramaneti cu 2-3 fire de par sau deloc

Sper sa imi urmati sfatul daca vreti sa aveti un par sanatos sau culoarea naturala a acestuia. Va doresc numai bine si sa nu faceti ce greseli am facut eu. Va pup pe toate!

You Might Also Like

21 comments

Follow me

Subscribe